Ideja cm-ovih vlasnika i osnivača bila je, u maloprodaji ponuditi svojim kupcima i klijentima nemali broj proizvoda i to iz segmenta: ljepote, zdravlja, baby kozmetike, parfema, njege tijela, kose, lica, nogu i ruku, te kućne higijene.
No ono što je obilježilo tendenciju rasta i napredovanja cm-a, jeste zasigurno briga o ljepoti žena prvenstveno, ali i muškaraca, koji posljednjih godina sve više kupuju proizvode koji će im pomoći da izgledaju ljepše i svježije.
Već dugi niz godina, cm je vlasnik prepoznatljivog slogana “Odabrano za Vas” koji upravo govori o želji i izboru samih kupaca kojima je kod kupovine puno toga važno ali na prva dva mjesta stavljaju cijenu i kvalitetu. Primarna ciljna skupina su žene, i to u dobi od 25 do 45 godina života, koje imaju naviku uljepšavanja i svakodnevne njege.
Povezivanje sa kupcima, ostvareno je kod osmišljavanja ali i realizaciju programa lojalnosti “cm club card” i “cm family club card” gdje kupci sakupljajući bodove, ostvaruju niz pogodnosti na kraju svake kalendarske godine.