Život se vraća i u DELTA PLANET: Ponovno otvaranje radnji prate VELIKE AKCIJE I POPUSTI

22/05/2020
Tekst posvećen ponovnom otvaranju Delta Planeta sa portala Srpskainfo

Autor:  

 

Sa postepenim ublažavanjem mjera za sprečavanje širenja novog virusa korona i povratkom u normalne životne tokove, živost se vratila i u Delta Planet tržni centar u Banjaluci.

Nakon dva mjeseca izolacije, sve je više kupaca koji posjećuju svoje omiljene radnje i počinju da obnavljaju garderobu, a sa otvaranjem kafića i restorana, te dječije igraonice, očekuje se da će ih već od ovog vikenda biti i više.

Foto: Siniša Pašalić/RAS Srbija

S obzirom na to da Delta Planet ima čak 62.500 kvadratnih metara površine, veća posjeta nije nikakav problem, a za bezbjednost zaposlenih i kupaca preduzete su i sve ostale mjere koje su propisale nadležne institucije.

– Kada smo dobili informaciju da će se tržni centri otvarati, reagovali smo vrlo brzo i nabavili svu potrebnu zaštitnu opremu – maske, rukavice, barijere, pleksiglas za kase, te sredstva za dezinfekciju i za kupce i za radnike, i za manje od tri dana smo bili spremni za otvaranje. Institucije su odmah po otvaranju sve to iskontrolisale i dobili smo pohvalu da su ispraćene sve mjere za bezbjednost naših radnika i kupaca. I kupci su se prilagodili svim tim mjerama  – opisuje Aleksandar Jovanović, regionalni menadžer kompanije LPP za BiH.

Foto: Siniša Pašalić/RAS Srbija

U sklopu ove grupacije posluje pet brendova čije radnje su zastupljene u Delta Planetu i od skoro ponovo otvorene za njihove ljubitelje – Reserved, Cropp, Mohito, House i Sinsay.

Sa otvaranjem granica, već danas se očekuje velika posjećenost i promet u ovim radnjama, ali i cijelom Delta Planetu.

– U vrijeme epidemije i izolacije svi smo razmišljali o onome što nam nedostaje, a među tim je bio i šoping i neka naša normalna svakodnevica koja uključuje i taj šoping, a koji smo možda nekada uzimali zdravo za gotovo ili nismo uživali ni u kupovanju za sebe, niti i za druge, mada na taj način nekoga možemo i da usrećimo. Međutim, sada se stvari postepeno vraćaju u normalno. Otežavajuća okolnost za naše poslovanje je svakako to da ne može da se proba garderoba u kabinama, što je propisano radi bezbjednosti kupaca i mi to poštujemo, ali je činjenica da je to otežavajuća okolnost i za svakog ko kupuje. Nadamo se da će se i ta mjera, sa ublažavanjem i ostalih mjera, ukinuti, kako bismo mogli našim posjetiocima i kupcima da ponudimo taj sveukupan ugođaj u šopingu, koji su navikli da imaju kada dođu u Delta Planet – kaže marketing koordinator Delta Planeta Dunja Stanišljević.

Foto: Siniša Pašalić/RAS Srbija

Promet je, svakako, manji u odnosu na prošlu godinu, ali je taj pad mnogo manji nego što se za maloprodaju u cijelom svijetu očekivalo u aprilu, kada prognoze nisu bile baš optimistične.

 

 

– Trenutno imamo 25 do 30 odsto manje prometa nego prošle godine, ali to je sasvim razumljivo uzimajući u obzir da nam kabine ne rade i da nije moguće probati garderobu. Vjerujemo da će, sa ukidanjem vanrednog stanja i tih nekih ograničenja, možda i sam promet da se vrati na normalu. Ali i naše sjedište u Poljskoj, a i mi na tržištu BiH, smo zadovoljni sa početnim prometom nakon ponovnog otvaranja i kako to za sada sve izgleda. Vidimo da i kupci bez ikakvih problema ulaze i kupuju, a vjerujem da će, kada se i kabine otvore, to sve biti mnogo drugačije – ističe Aleksandar Jovanović iz LPP grupacije.

 

Za kompaniju Delta kao društveno odgovornu je, ipak, jako važno da zajednica u kojoj posluju napreduje zajedno s njima, a preduslov da zajednica napreduje je da bude zdrava.

– Zato smo preduzeli sve mjere koje možemo da očuvamo zdravlje, da preveniramo širenje novog virusa korona, da poštujemo sve mjere koje su propisane od strane nadležnih organa i nadamo se da će što prije doći do stabilizacije cjelokupne situacije – ističe Dunja Stanišljević.

Popusti od 25 do 40 odsto

Povodom ponovnog otvaranja, svi LPP brendovi trenutno kupcima nude i odlične akcije. Tako je u Reservedu aktuelna akcija od 25 odsto sniženja na svu novu kolekciju, a prije tri dana počeli su i sa mid-season rasprodajom i određeni asortiman je na sniženju do 30-40 odsto, zavisno od modela. U Croppu je sniženje 30 odsto na cijelu kolekciju, u Sinsay je 40 odsto sniženja na određene artikle, House ima 25 odsto popusta na cijelu kolekciju, dok Mohito ima 25 odsto na određeni asortiman.

– Trenutno imamo tranzicionu kolekciju proljeće-ljeto, a kako su se granice otvorile za normalan transport robe, očekujemo skori dolazak i ljetnje kolekcije koja će imati trendi i lagane stvari, sa šarenim motivima i pastelnim bojama za žene u Reservedu. Cropp će ponuditi svoje karakteristične majice sa odvažnim printom i slično. Ovi brendovi nude zaista veliki asortiman i imamo sve, od ponude za bebe do one za elegantnije oblačenje, pa svako može da pronađe nešto za sebe – kaže Aleksandar Jovanović, podsjećajući da Sinsay i Reserved nude atraktivne modele i za najmlađe.

 

A.E.