AT Store proslavlja ljeto sa novim nastavkom “Shot on iPhone” kampanje
Partneri
Ove godine AT Store i partneri su pripremili odlične nagrade za najbolje autore fotografija. Svi koji budu učestvovali imaju mogućnost osvojiti putovanje za dvije osobe, a pobjednik će putovati sa turističkom agencijom KonTiki Travel iz Banjaluke.
Učesnici mogu osvojiti VIP paket L’Oréal, Giorgio Armani, Yves Saint Laurent i gold
paket Lancôme. Coca-Cola Bosna i Hercegovina je pripremila 10 super paketa za autore najboljih fotografija. Billboarde u Sarajevu i Banjaluci će omogućiti partner AT Store-a Metromedia Group. Iznenađenje za najsretnije učesnike priprema Porsche Sarajevo.
Službeni radijski partneri projekta su BIG radio iz Banjaluke i Radio M iz Sarajeva.
Treću godinu zaredom službeni medijski partner kampanje je portal Klix.
Žiri
Ove godine u žiriju su najbolje fotografi na svijetu, a koji dolaze iz Bosne i
Hercegovine. Neki od njih su najtraženiji u Hollywoodu i rade za HBO, National
Geographic, BBC Earth i o njima pišu The New York Times, Time, Forbes, Los Angeles Times, LA Weekly, The Washington Post i drugi.Tu su i Harun Mehmedinović, Milomir Kovačević “Strašni”, Amer Kapetanović, Mirza Hasanefendić i Leon Bijelić.
Kampanja Shot on iPhone počinje 1.7.2019. i više detalja saznajte na web stranici.